نتایج مسابقات شطرنج سریع هفتگی همدان

پایگاه همدان شطرنج

مسابقات شطرنج سریع هفتگی ( 18 / 12 / 90 ) با حضور 18 شطرنجباز و به داوری آقای هادی حیدریان در محل خانه شطرنج همدان در 7 دور به روش سوئیس انفرادی برگزار و نتایج ذیل حاصل گردید :

 

مقام اول :         میلاد شهابی                      7 امتیاز

{ 7 امتیاز از 7 بازی }

مقام دوم :          صادق اسدی                     6 امتیاز

مقام سوم :         مهدی سلیم                       5 امتیاز

بازیکن برتر زیر 14 سال :    یاشار موحدی    4  امتیاز

 

حواشی مسابقات

نکات مثبت :

-          سخنان رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان که قبل از شروع بازیها در جمع شطرنجبازان حاضر در محل خانه شطرنج همدان بیان شد .

-          سرعت عمل خوب داور مسابقات ( آقای هادی حیدریان ) که خوشبختانه به تازگی مسئولیت کمیته ی داوران هیأت شطرنج استان همدان را نیز بر عهده گرفته اند ؛ که برای ایشان آرزوی موفقیت می نمائیم و ضمناً از مسئول قبلی این کمیته ( آقای امیرعرفان هاشمی ) به پاس خدماتی که در این مسئولیت انجام داده اند ، سپاس گزاری می نمائیم .

-          حضور جناب آقای مهرداد جمالی از پیشکسوتان ورزش شطرنج استان همدان در جدول مسابقات به عنوان بازیکن ( لازم به توضیح است که ایشان از پایه گزاران شطرنج همدان ، از قهرمانان سابق شطرنج استان همدان و مسئول اسبق کمیته ی داوران هیأت شطرنج استان همدان بوده اند . )

نکات منفی :

-          عدم حضور بانوان در جدول مسابقات ، برخلاف هفته های گذشته .

-          جمع آوری ورودیه ی مسابقات در حین برگزاری بازیها ، توسط مسئول محترم خانه شطرنج همدان که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان شده بود .

-          متأسفانه باز هم رسید جوایز بازیکنان برتر ، نقد نشد .

 

Hamadan Chess  : از هیأت محترم شطرنج استان همدان ، بابت برگزاری مسابقات و جلوگیری از بوجود آمدن بی نظمی در مسابقات این هفته ، تشکر می نمائیم .




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر